دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن



بازیگران فیلم پا تو کفش من نکن:رضا ناجی ، سحر قریشی ، یوسف تیموری ،بهنوش بختیاری  ، سیروس گرجستانی ، علی صادقی ، احمد ایران دوست ، بهشاد مختاری ، صدیقه کیانفر ، مختار سائقی ، اردشیر کاظمی ، مجید علی زاده ، حسینعلی قورچی ، بیتا عالمی



خلاصه فیلم پا تو کفش من نکن:این فیلم داستان دو زوج را روایت میکند که برای  ازدواج به محضر می‌روند ولی  در اثر شلوغی محضر  برایشان رخداد  غیرمنتظرهمی افتد که باعث  گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر میشود.


دانلود فیلم پا تو کفش من نکن


  • ۹۶/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی