دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

دانلود فیلم دانلود سریال کول دی ال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


دانلود فیلم قهرمانان کوچک



 

خبرهای جدید از قهرمانان کوچک

قهرمانان کوچک بدون تبلیغ محیطی و با حداقل سالن ٣٠٠ میلیونى شد. / 21 مهر 96

آمار فروش فیلم قهرمانان کوچک از مرز 2 میلیارد تومان گذشت! / 22 آبان 96

پروانه پخش خانگی فیلم قهرمانان کوچک داده شد. / 26 آذر 96

 

تاریخ اکران قهرمانان کوچک

12 مهر 96.

 

نقد فیلم قهرمانان کوچک

احتمالا مهم ترین ویژگی «قهرمانان کوچک» شخصیت پردازی بازیگران اصلی آن است. «امیرکیان»، «ایمان»، «پارسیا» و «یاس» به عنوان شخصیت های اصلی قصه، قهرمانانی معمولی و از جنس همان مخاطبان کودک و نوجوانی هستند که به سینما می روند. تنها تفاوت آن ها با مخاطبان شان در سالن سینما، این است که با ورزش تکواندو آشنا هستند، چیزی که شاید در نسل دهه هشتادی کمتر یافت شود؛ نسلی که بیشتر خوره شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای است. حضور غول چراغ جادو و آرزوهایی که قهرمان قصه می کند، وجه دیگر اثر است که فانتزی مدنظر بسیاری از مخاطبان دهه هشتادی را تأمین می کند؛ مخاطبانی که با داستان ها و فیلم های «هری پاتر»، «آرتمیس فاول» و امثالهم بزرگ شده اند و در هر اثر داستانی، به دنبال رگه های فانتزی می گردند. «قهرمانان کوچک» که به خوبی توانسته رضایت این بخش از مخاطبان را به دست بیاورد، غول چراغ جادو را با روایتی بدیع نمایش می دهد و ذهن مخاطب اش را برای مدتی از این روایت نو، پر می کند.



برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قایدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضا رستمی، فرزاد حاتمیان همراه با هنرمندان خردسال یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری.

 

خلاصه داستان قهرمانان کوچک:

با مخاطب قرار دادن خانواده های ایرانی به خصوص دانش آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد.

دانلود فیلم قهرمانان کوچک

  • ۹۶/۱۰/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی